Siirrä ja poista tarpeeton

Siirrä mieleen pulpahtavat tehtävät työlistalle, älä anna niiden häiritä käynnissä olevaa työtä. Kun tarkastelet työlistaa säännöllisesti, huomaat, että moni tehtävä ei vaadikaan toimenpiteitä. Poista tarpeeton hyvillä mielin.

Työlista antaa harkinta-aikaa ja suodattaa merkityksettömät tehtävät häiritsemästä sitä, mihin todella haluat keskittyä.

2 kommenttia

  1. Pitäisi varmaan kokeilla tätä tekniikkaa. Kiitos vinkeistä!

  2. Jussi

    Kiva kuulla! Kerro ihmeessä kokemuksia, jos innostut Pomodoroilemaan :)

Kommentoi julkaisua

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Täydennä alla oleva laskutehtävä ennen lähettämistä: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.